NRvJ geregistreerd kantoor worden

Om uw kantoor op te nemen in het register hebben we wat gegevens van u nodig. Allereerst is het uitgangspunt van het Nederlands Register van Juristen om de wildgroei onder de term juristen in te dammen en een onderscheid te creëren tussen juridisch opgeleide professionals met minimaal een met succes afgeronde bachelor opleiding in de rechten en de rest. Om die reden kunnen alleen in het NRvJ opgenomen juristen een kantoor registreren. Voldoet u aan de eisen voor opname in het Nederlands Register van Juristen, maar bent u nog niet opgenomen, dan kunt u zich via onderstaande knop aanmelden.

Aanmelden Juristenregister

Verder hecht het NRvJ hecht grote waarde aan betrouwbaarheid en dat begint met het waarborgen van uw privacygevoelige gegevens. Het is om die reden van belang om te weten hoe wij met de door u verstrekte gegevens omgaan.

Publiekelijk toegankelijke gegevens en afgeschermde gegevens

Een aantal gegevens worden, met uw instemming, in het register publiekelijk toegankelijk weergegeven. Deze gegevens zijn:
  1. Naam van uw kantoor;
  2. Adresgegevens van uw kantoor;
  3. Contactgegevens kantoor; en
  4. Rechtsgebied(en).
De publieke vermelding van overige gegevens en of uw gegevens al dan niet aan werkzame registerjuristen gekoppeld worden is volledig aan u. Gegevens/Velden die publiekelijk zichtbaar zijn, zijn voorzien van een . Op de eerder benoemde gegevens na, kunt u deze velden naar wens invullen of leeg laten.
Publieke Gegevens
U kunt hier aangeven welke gegevens u publiek wenst te vermelden naast de kantoornaam. De adresgegevens mogen hier afwijken van de KVK adresgegevens van de eerste pagina van dit aanmeldformulier.